söndag 18 januari 2009

Veckans klipp - egobloggning deluxe



Jag har gjort det - klippt av mitt mödosamt sparade hår. Kort och busigt, klippt av Stina på världens bästa salong BENA på Gibraltargatan i Göteborg. Bekhim och Stina är supertrevliga och superduktiga, och så har de en så mysig salong med högt i tak och vackra tapeter.... En av fördelarna med att jobba på Chalmersområdet är att det är nära dit. :)

Men jag tror att jag kanske brås lite på Simson, för nu är jag sååååå trött, det kan i och för sig bero på att vi röjt runt hela förmiddagen och hunnit med fäktningstävling (åskådare), gymträning, veckohandling, lunch på stan, reafynd på Stadium och avlämning av sonen till handbollsmatch....

Appropå handboll - ni har väl inte missat att det är VM i Kroatien .... handboll är kul. Ikväll hoppas jag att Sverige kämpar väl mot Syd-Korea och jag ska sitta som klistrade inne hos Mamma, därför vår TV funkar inte. Sa upp abonemanget på parabolkanalerna, köpte digitalbox...men glömde bort att jag klippt av antennsladdarna när jag målade om i gästrummet...demens light. Tur att man har en snäll mamma som granne.

Ha en skön söndagskväll!
Kaisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar